Tjenesteavtale – Generelle salgsbetingelser

Priser og prisendringer
Prisene på www.Syncit.no er eksklusivt merverdiavgift og andre skatter eller avgifter.
Ved valutaendringer, prisendringer fra underleverandører, økning av skatter eller avgifter, endringer i KPI eller andre uforutsette hendelser utenfor Digipos AS sin kontroll, har Digipos AS rett til å øke prisen med omgående virkning og uten forvarsel.
Personopplysninger
Personopplysninger blir behandlet i henhold til vår personvernserklæring.
Dersom kunden oppbevarer persondata på tjenester levert av Syncit, vil Syncit fungere som en databehandler for kunden. I slike tilfeller vil tjenesten være regulert av vår databehandleravtale.
Avtalens varighet
Alle tjenester på Syncit er løpende og baserer seg på månedlige faktureringsperioder. Det vil si at avtaleperioden fortsetter å løpe inntil den blir sagt opp skriftlig til hjelp@digipos.no. Beløp for gjeldene månedsperiode man er i vil ikke bli kreditert.
Betaling / fakturering på Syncit.no
Tjenestene blir fakturert forskuddsvis pr. måned om ikke annet er avtalt. Evt. utført konsulentarbeid blir fakturert etterskuddsvis. Fakturabetingelser er fast 14 dagers forfall.
Faktura sendes den 01. hver måned fra Digipos AS.
Oppsigelse og opphør av tjenester
Dersom kunden ønsker å si opp eller avslutte en tjeneste, gjøres dette ved skriftlig henvendelser til hjelp@digipos.no. Kunden vil ikke ha rett på refusjon for inneværende abonnementsperiode.
Service og Support
Service og support omfatter hjelp og bistand i forbindelse med synkroniseringen via www.Syncit.no. Supporten er tilgjengelig mellom 08:00 og 16:00 alle hverdager, utenom helligdager. Supporten leveres igjennom telefon, epost eller chat. Responstid for vår tjeneste er innen 8 arbeidstimer etter at supportsak er innmeldt.
Service og support inkluderer ikke bistand til feilsøking, oppsett, opplæring eller annet i systemene Syncit flytter data imellom slik som nettbutikk og POS / logistikk system. Dette kan bestilles separat etter gjeldene og fakturerbare timesatser.
Syncit oppbevarer loggfiler i 4 dager fra overføring, for å kunne feilsøke etter evt. feilkilder eller utfordringer som måtte meldes ifra om. Filer vil automatisk bli slettet etter 4 dager.
Erstatning og ansvar
Syncit / Digipos AS holdes ikke ansvarlig for tap av data som overføres gjennom våre API-løsninger. Data oppbevares hos kundens driftsleverandør og Syncit som kun en overføringstjeneste, har derfor ingen ansvar for lagring av data.
Syncit / Digipos AS holdes ikke erstatningspliktige for tap av data i form av nedetid eller andre faktorer. Syncit / Digipos AS kan heller ikke holdes økonomisk erstatningspliktige i noen form for situasjon.
Digipos AS
Org: 922844879
Frolandsveien 6
4847 Arendal
hei@syncit.no
Enkle priser
Uten skjulte kostnader eller binding

Standard
399,- / mnd
1 Integrasjon
Sync Produkter
Sync Ordre
Sync Lager
Ubegrenset Sync
Support epost & chat

Multilokasjon
599,- / mnd
NYHET: MultiLokasjon PCK
Inntil 3 lokasjoner
Sync Produkter
Sync Ordre
Sync Lager
Ubegrenset Sync
Support epost & chat

Markedsplass
299,- / mnd
Zalando
Filter mulighet
Sync Produkter
Sync Ordre
Sync Lager
Ubegrenset Sync
Telefonsupport
Enkelt å sette opp – Enkelt oppsett
For oss og våre kunder, er det viktig at ting bare skal funke. Derfor har vi hatt stort fokus på brukervennlighet, under hele utviklingen av konseptet. Vi lager også demonstrasjonsvideoer, slik at deg som kunde enkelt kommer i land med integrasjonen.
Lav pris
Syncit har ingen etablering/installasjonskostnader, slik som våre konkurrenter. Hvorfor? Jo, nettopp på bakgrunn av at Syncit er enkelt i oppsett og at man ikke lenger trenger en utvikler til å sette opp integrasjonen. Dette gjør du enkelt selv via våre instruksjonsvideoer.
Sikkerhet
Vi tar sikkerhet på alvor! Syncit har de mest avanserte systemene, til å sørge for at uvedkommende, forblir utenfor dine plattformer.
Ingen bindingstid
Ingen liten skrift eller bidningstid.