Fornavn *
Etternavn *
Firmanavn (valgfritt)
E-postadresse *
FÃ¥r viktig informasjon og nyheter (valgfritt)
Lag et konto-passord *
Ordrenotater (valgfritt)
Send meg viktig informasjon rundt Syncit
Faktura sendes i etterkant
Dine personopplysninger brukes til å behandle ordren din, øke brukervennligheten på denne nettsiden og andre formål som beskrevet i våre personvernregler.
Prisene på www.Syncit.no er eksklusivt merverdiavgift og andre skatter eller avgifter.  Ved valutaendringer, prisendringer fra underleverandører, økning av skatter eller avgifter, endringer i KPI eller andre uforutsette hendelser utenfor Digipos AS sin kontroll, har Digipos AS rett til Ã¥ øke prisen med omgÃ¥ende virkning og uten forvarsel. Â
Personopplysninger blir behandlet i henhold til vÃ¥r personvernserklæring.Â
Dersom kunden oppbevarer persondata pÃ¥ tjenester levert av Syncit, vil Syncit fungere som en databehandler for kunden. I slike tilfeller vil tjenesten være regulert av vÃ¥r databehandleravtale.Â
Alle tjenester pÃ¥ Syncit er løpende og baserer seg pÃ¥ mÃ¥nedlige faktureringsperioder. Det vil si at avtaleperioden fortsetter å løpe inntil den blir sagt opp skriftlig til hjelp@digipos.no. Beløp for gjeldene mÃ¥nedsperiode man er i vil ikke bli kreditert. Â
Tjenestene blir fakturert forskuddsvis pr. mÃ¥ned om ikke annet er avtalt. Evt. utført konsulentarbeid blir fakturert etterskuddsvis. Fakturabetingelser er fast 14 dagers forfall. Â
Faktura sendes den 01. hver mÃ¥ned fra Digipos AS. Â
Dersom kunden ønsker Ã¥ si opp eller avslutte en tjeneste, gjøres dette ved skriftlig henvendelser til hjelp@digipos.no. Kunden vil ikke ha rett pÃ¥ refusjon for inneværende abonnementsperiode.Â
Service og support omfatter hjelp og bistand i forbindelse med synkroniseringen via www.Syncit.no. Supporten er tilgjengelig mellom 08:00 og 16:00 alle hverdager, utenom helligdager. Supporten leveres igjennom telefon, epost eller chat. Responstid for vÃ¥r tjeneste er innen 8 arbeidstimer etter at supportsak er innmeldt. Â
Service og support inkluderer ikke bistand til feilsøking, oppsett, opplæring eller annet i systemene Syncit flytter data imellom slik som nettbutikk og POS / logistikk system. Dette kan bestilles separat etter gjeldene og fakturerbare timesatser.Â
Syncit oppbevarer loggfiler i 4 dager fra overføring, for Ã¥ kunne feilsøke etter evt. feilkilder eller utfordringer som mÃ¥tte meldes ifra om. Filer vil automatisk bli slettet etter 4 dager.Â
Syncit / Digipos AS holdes ikke ansvarlig for tap av data som overføres gjennom vÃ¥re API-løsninger. Data oppbevares hos kundens driftsleverandør og Syncit som kun en overføringstjeneste, har derfor ingen ansvar for lagring av data. Â
Syncit / Digipos AS holdes ikke erstatningspliktige for tap av data i form av nedetid eller andre faktorer. Syncit / Digipos AS kan heller ikke holdes økonomisk erstatningspliktige i noen form for situasjon. Â
Org: 922844879Frolandsveien 64847 Arendalhei@syncit.no
Oppsett: 2 990,-Â
Standard
1 Integrasjon
Sync Produkter
Sync Ordre
Sync Lager
Ubegrenset Sync
Support epost & chat
Multilokasjon
NYHET: MultiLokasjon PCK
Inntil 3 lokasjoner (150,- pr lokasjon uover dette)
Ingen liten skrift eller bidningstid.Â
Vi tar sikkerhet pÃ¥ alvor! Syncit har de mest avanserte systemene, til Ã¥ sørge for at uvedkommende, forblir utenfor dine plattformer. Â
Jeg har lest og aksepterer nettstedets vilkår og betingelser *